Հարգելի հաճախորդ,
1.Երաշխիքային սպասարկումը իրականացվում է,եթե ներկայացված է ճշգրիտ և լիարժեք լրացված երաշխիքային կտրոն,որն էլ թույլ է տալիս նշված ժամկետում գործիքը վերանորոգել անվճար:
2.Սպասարկումը իրականացվում է միմիայն Տոտալ Սպասարկման Կենտրոնի(այսուհետ ՏՍԿ)արհեստանոցում:
3.Տվյալ երաշխիքային կտրոնը գործում է միմիայն Totaltools-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ Մեհրաբյան և Որդիներ ՍՊԸ-ի կողմից Հայաստան ներմուծված Տոտալ ապրանքանիշերի(գործիքների) վրա:
4.Գործիքը պետք է ներկայացնել սպասարկման կենտրոն ամբողջությամբ և այն դետալներով,որոնցով այն աշխատեցրել եք:
5.Երաշխիքային սպասարկումը չի ներառում փոխարինում,պրոֆիլակտիկ մաքրում,սարքի տեղադրում,կարգավորում:
6.Երաշխիքային սպասարկման ենթակա չեն այն սարքավորումները,որոնց թերությունները առաջացել են հետևյալ պատճառներով.
*սխալ շահագործման,անփույթ վերաբերմունքի,դժբախտ պատահարի հետևանքով առաջացած մեխանիկական,ֆիզիկական,ջերմային և այլ վնասվածքները,
*սխալ տեղադրման,տեղափոխման,ոչ լիազորված անձանց կողմից վերանորոգման կամ սարքի ձևափոխությունների փորձերի իրականացման,
*սարքի մեջ օտար մարմինների,միջատների և հեղուկների ներթափանցման պատճառով,
*վնասվել է կեղտից կամ բացակայել է օդի կամ վառելիքի զտիչը,
*բենզինով կամ յուղով աշխատող շարժիչային և մեխանիկական գործիքների համար օգտագործվել է ոչ համապատասխան վառելիք(վառելիքի և քսայուղերի )
համապատասխանելիությունը նայել տվյալ գործիքի տեխ-բնութագրով ),
*գերծանրաբեռնված աշխատեցնելու ընթացքում առաջացած անսարքությունները,որոնցից են դեֆորմացիան,լարերի հալումը,ստատորի ածխանալը և այլն,
*սնուցման և տելեկոմունիկացոն ցանցերի Պետական տեխնիկական չափանիշներից շեղումների վնասվածքներ։
7.Արագամաշ դետալները(կոնտակտային ածուխներ,ակներ,ռեմեններ,ռետինե կամ թղթե միջադիրներ,շարժիչի այրման մոմիկներ,ուղղորդվող ռոլիկներ,օդի և վառելիքի ֆիլտրեր)երաշխիքային չեն սպասարկվում:
8.Սարքի փոխարինում կամ գումարի վերադարձ Սերվիս կենտրոնը չի իրականացնում:
9.Սերվիս կենտրոնին իրավունք է վերապահվում հետազոտման և վերանորոգման նպատակով խափանված սարքը պահել մինչև 21 աշխատանքային օր,որի ընթացքում ցանկության դեպքում կարող է տրամադրվել փոխարինող գործիք:
10.Վերանորոգումից հետո 3 ամսվա ընթացքում հաճախորդի կողմից սարքը չվերցնելու դեպքում Տոտալ Գրուպը պատասխանատվություն չի կրում ապրանքի համար և այն համարվում է թափոն:
11.Երաշխիքը չի տարածվում մարտկոցների և սնուցման բլոկների վրա:
12.Երաշխիքը չի տարածվում եթե սպասարկումը կատարվել է ինքնուրույն կամ երրորդ անձի կողմից, ոչ արտոնագրված TOTAL սպասարկման կենտրոնում։
1.Երաշխիքային սպասարկումը իրականացվում է,եթե ներկայացված է ճշգրիտ և լիարժեք լրացված երաշխիքային կտրոն,որն էլ թույլ է տալիս նշված ժամկետում գործիքը վերանորոգել անվճար:
2.Սպասարկումը իրականացվում է միմիայն Տոտալ Սպասարկման Կենտրոնի(այսուհետ ՏՍԿ)արհեստանոցում:
3.Տվյալ երաշխիքային կտրոնը գործում է միմիայն Totaltools-ի պաշտոնական ներկայացուցիչ Մեհրաբյան և Որդիներ ՍՊԸ-ի կողմից Հայաստան ներմուծված Տոտալ ապրանքանիշերի(գործիքների) վրա:
4.Գործիքը պետք է ներկայացնել սպասարկման կենտրոն ամբողջությամբ և այն դետալներով,որոնցով այն աշխատեցրել եք:
5.Երաշխիքային սպասարկումը չի ներառում փոխարինում,պրոֆիլակտիկ մաքրում,սարքի տեղադրում,կարգավորում:
6.Երաշխիքային սպասարկման ենթակա չեն այն սարքավորումները,որոնց թերությունները առաջացել են հետևյալ պատճառներով.
*սխալ շահագործման,անփույթ վերաբերմունքի,դժբախտ պատահարի հետևանքով առաջացած մեխանիկական,ֆիզիկական,ջերմային և այլ վնասվածքները,
*սխալ տեղադրման,տեղափոխման,ոչ լիազորված անձանց կողմից վերանորոգման կամ սարքի ձևափոխությունների փորձերի իրականացման,
*սարքի մեջ օտար մարմինների,միջատների և հեղուկների ներթափանցման պատճառով,
*վնասվել է կեղտից կամ բացակայել է օդի կամ վառելիքի զտիչը,
*բենզինով կամ յուղով աշխատող շարժիչային և մեխանիկական գործիքների համար օգտագործվել է ոչ համապատասխան վառելիք(վառելիքի և քսայուղերի )
համապատասխանելիությունը նայել տվյալ գործիքի տեխ-բնութագրով ),
*գերծանրաբեռնված աշխատեցնելու ընթացքում առաջացած անսարքությունները,որոնցից են դեֆորմացիան,լարերի հալումը,ստատորի ածխանալը և այլն,
*սնուցման և տելեկոմունիկացոն ցանցերի Պետական տեխնիկական չափանիշներից շեղումների վնասվածքներ։
7.Արագամաշ դետալները(կոնտակտային ածուխներ,ակներ,ռեմեններ,ռետինե կամ թղթե միջադիրներ,շարժիչի այրման մոմիկներ,ուղղորդվող ռոլիկներ,օդի և վառելիքի ֆիլտրեր)երաշխիքային չեն սպասարկվում:
8.Սարքի փոխարինում կամ գումարի վերադարձ Սերվիս կենտրոնը չի իրականացնում:
9.Սերվիս կենտրոնին իրավունք է վերապահվում հետազոտման և վերանորոգման նպատակով խափանված սարքը պահել մինչև 21 աշխատանքային օր,որի ընթացքում ցանկության դեպքում կարող է տրամադրվել փոխարինող գործիք:
10.Վերանորոգումից հետո 3 ամսվա ընթացքում հաճախորդի կողմից սարքը չվերցնելու դեպքում Տոտալ Գրուպը պատասխանատվություն չի կրում ապրանքի համար և այն համարվում է թափոն:
11.Երաշխիքը չի տարածվում մարտկոցների և սնուցման բլոկների վրա:
12.Երաշխիքը չի տարածվում եթե սպասարկումը կատարվել է ինքնուրույն կամ երրորդ անձի կողմից, ոչ արտոնագրված TOTAL սպասարկման կենտրոնում։